OT Teflonová páska

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Pondělí Květen 30 13:02:51 CEST 2011

Spolahnite sa ze ked skorej povoli trubka ako zavit nie je problem v
konope a fermezi.
Rozoberal som aj trubky ktore boli fermezovane skorej pred tym nez som
sa narodil a rozobrat sli (uznavam s troskou namahy)
10 rokov stare fermezovane spoje rozoberem v podstate ako tie co su
"teflonovane"
Nie som primarne vodar/kurenar ale par sto tychto spojov mi rukami
preslo a naozaj v tom nevidim vaznejsi problem.

Ale aby som povedal k veci
mal som moznost vidiet ako to robia aj ludia od fachu. Videl som
kombinaciu kudela/teflon ktore sa davalo na zavit skorej si nepamatam
ale bola to uzasne rychla a cista robota.
PA