OT Teflonová páska

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Pondělí Květen 30 12:26:50 CEST 2011

nevím co znamená "poškrábat pilníkem", ale oba závity je třeba vyčistit
(třeba drátěným kartáčem),
a následně pásku navíjet ve tomtéž směru jak se bude šroubovat mufna.
Při navíjení pásku "předepínám" - tzn. natahuju až cítím že se natahuje.
Pokud Vám to teče, pravděpodobně máte málo pásky. Je potřeba dávat víc než
je člověk zvyklej při konopí.
Zezačátku mi to taky teklo, nebo to teklo až při vyšším tlaku .

b.