OT Cim rozpustit teflon?

Pondělí Květen 30 09:45:43 CEST 2011

Ja si vzpominam, ze nekdy v sedmdesatych-osmdesatych letech jedna znama z Ameriky
privezla "teflonovy sprej", kterym se vystrikal hrnec ci panev a nejaka vrstva se
tam udelala. Co se pamatuju, byla pak takova do zluta pruhledna a par let slusneho
zachazeni to vydrzelo. Meli jsme tim vystrikanych nekolik hlinikovych hrncu a dve
panvicky, a fakt se to az zazracne (z tehdejsiho pohledu) nepripejkalo.

Neexistuje neco takoveho na alespon docasne obnoveni? Nam se treba postupne osoupal
teflon v pekarne na chleba, vyndavani cerstveho chleba je uz docela challenge.
Novej kyblik stoji 550 tak kdyby ten spej nestal vic, vyplatil by se nam. Jenze
dnes kdyz jsem zkusil hledat, tak na me vyhledavace sypou same spreje na mazani.
Tamten na to byl primo urceny, akorat mam takovy dojem, ze z pohledu dnesnich
hygienickych predpisu se uz zadny takovy sprej treba prodavat nesmi, kdovi jestli
by nebylo duvodem k zastreleni i ho jen vlastnit. Ale to by clovek nesmel ani
dejchat, aby se vyhnul vsem jedum a nebezpecnym latkam...

D.O.