RE: Step-up driver pro LED?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Květen 30 08:47:36 CEST 2011

Vyrobcem je TI, v oznaceni prvniho chybi 0, proto jste nic nenasel. TPS61080 a 1.
Obvod se zda byt idealni , tedy jednu vadu na krase ma jde o vyrobek TI a to nejsou v CR zrovna
nejdostupnejsi vyrobky. Krome Farnellu nevim o nikom jinem kdo by je v CR dodaval v jinem nez vagonovem baleni.
U TPS61081, jak na potvoru, Farnell nema skoro zadne mnozstevni slevy.
V kazdem pripade diky, techicky idelani, zda mi projde IC finacne je vec druha (cca 80Kc/ks)

Jirka

P.S. Konecne nekoho napadlo vrazit diodu primo do pouzdra menice.

>Kdo tyto obvody vyrábí? Google mi našel jen nějakou šikmookou stránku a
ve vyhledávání to stejně ten obvod nenašlo. A kde se to dá koupit?
Anděl