OT Cim rozpustit teflon?

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Květen 30 01:40:07 CEST 2011

> Mám tu taky pánvičku do mikrovlnky, o které vůbec netuším, kde ji
> sehnat samotnou. Zde se renovace zdá být jediným řešením. Ale zas
> nevím, zda to půjde, když má pode dnem nějaký speciální silikon,
> který je pro praktickou použitelnost nezbytný a z toho webu jsem
> nabyl dojmu, že procedura se vždy provádí s celým povrchem.

Nemyslíte crisp talíř do trojkombinace (mikrovlny, horký vzduch, gril)
Whirlpool? Hliníkový plech, zespodu silikon (tedy možná, na silikon je
to docela tvrdé, každopádně je něčím plněný), shora teflon. Pokud ano,
ten se dá celkem běžně koupit. Buď v prodejně orig. náhr. dílů Whirlpool
(http://www.spotrebice-whirlpool.cz/kontakt), nebo různě jinde:

http://www.nedis.com/images/products/MW-TRAY010.JPG

http://www.google.cz/webhp#hl=cs&xhr=t&q=crisp+talíř

---