[OT] Padajici Skype

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Neděle Květen 29 20:06:20 CEST 2011

Na Meebu mám taky účet, bohužel pro Meebo není aplikace pro WM a
instalovat kvůli tomu Android zatím nebudu :-). Jinak je to dobrý web.
Jj, potřebuju otestovat hlavně hlasovou komunikaci jelikož textovou snad
už všechny ty služby umí na nějaké použitelné úrovni.
IMHO, multiprotokolové aplikace jsou jednou z mála možností jak řešit
neustálé, otravné změny na komunikačních trzích.
S pozdravem,
		Miloš Dašek