[OT] laserovka CLP500-N k dispozici

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Neděle Květen 29 16:59:40 CEST 2011

Zdravim,
mel by nekdo zajem o laserovou tiskarnu Samsung CLP500-N?
Jedna se o barevnou laserovku s duplexem, pripojitelnou po LAN, LPT a USB.
Zbavuju se ji protoze:
a) ve Sleep porad jeste docela dost zere a zena me nutila ji vypinat vypinacem.
b) ma problem s detektorem zaplneni odpadniho kontejneru na toner,
napred jsem resil dirou do kontejneru, finalni "fix" bude vyzkratovat
IR detektor, ale pak je potreba ten kontejner kontrolovat tu a tam sam

Protoze jsem od prirody lenoch, tak jsem poridil jinou tiskarnu, ktera
ve sleep zere pod 1W a tudiz nemusim behat 1 az 2 patra zapnout
tiskarnu, pak zpatky vytisknout a pak zas pro papiry... :)

Barevne tonery jsou v podstate prazdne, ty jsem neobnovoval.
Z cerneho je odjeto ~450 stran

Kdyby nedo mel zajem za rozumnou cenu (nabidnete), tak je k mani v Praze.
Odpovedi asi radsi soukrome.

Diky,
Pavel