Re: Víkendový literárně-technicko-energetický problém

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Neděle Květen 29 13:54:19 CEST 2011


Pro predstavu , tento motor se pouziva v mikrokogeneracnich jednotchach s pohonem na zemni plyn
http://www.kubotaengine.com/products/pdf_en/wg_df972.pdf

Tusim pak dava vykon 7kW eletrickych a 18kW tepelnych, pri spotrebe, tusim 3m3 plynu /hod.
Jinak receno urcite to jde a za elektrinu z kogenerace snad i dostanete od CEZu nejake lepsi penize, ale jak dalece to vytrhnete motorem z Favorita, ktery ma naletano 200000km netusim.
vyse popsana kogeneracni jednotka, tedy motor df972 + asynchroni generator se u nas bezne prodava za 400 k Kc. Holt nemuzete chtit dotaze zadarmo, ze :-)

J.

______________________________________________________________
> Od: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 29.05.2011 13:25
> Předmět: Re: Víkendový literárně-technicko-energetický problém
>
>29.5.2011, 13:21:45
>
>Motor S120 nebyl konstruhovan na bezolovnaty benzin, takze s plynem,
>at uz zemnim nebo PB by asi dlohodobe nebyl prilis v pohode.
>Pro vyrobu el. ze zemniho plynu se pouzivaji motory z Favorita.
>
>S pozdravem Pavel
> mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
>--
>Jaroslav Lukesh napsal:
>
>> Už se to tady před X lety probíralo v souvislosti s výrobou elektřiny a
>> dodáváním do sítě, že motor ze staré škodovky (š120 a pod) by na to vydržel
>> běžet hodně dlouho, podstatně víc než pár tisíc hodin na které je
>> zkonstruovaný.
>
>_______________________________________________
>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>Hw-list na list.hw.cz
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>


Další informace o konferenci Hw-list