Re: 2 žilová prodlužovací šňůra?

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Květen 29 11:49:19 CEST 2011

Tak to mě pos... takže teda na kostru světla PRIPOJIT NULAK, JO? Co je
tedy spravne resp. lepsi reseni :-D

Mimochodem, kdyz tedy upadne nulak, na kostru projde pres vlakno
zarovky stejne parametry faze?

Existuje nekde manual, co takovy revizak (s E50 nebo cim) kontroluje?
Protoze pri zmene sazby u energetickeho zavodu obvykle musite mit
revizni zpravu (z 1t na 2T vzdy).