Jak na graficky LCD (graficka knihovna pro PIC)?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Květen 29 11:25:07 CEST 2011

Hlavně si rozmyslete, jaký LCD chcete ovládat. V zásadě totiž máte možnost
bud "s řadičem" (a potažmo s videopamětí), nebo "bez řadiče".
Druhá varianta je pak dost náročná, protože pak do LCD musíte periodicky
ty data cpát, což už je pro obyčejné MCU pěkný záhul...

P.T.