OT Cim rozpustit teflon?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Neděle Květen 29 11:15:19 CEST 2011

Polytetrafluorethylen PTFE, je jeden z chemicky nejodolnejsich plastu, nerozpousti ho  skoro nic, vcetne lucavky kralovske.
V chemickem manualu je sice popsano nekolik zpusobu chemicke degradace teflonu,ale neni to nic co jde delat doma a ani nic co by vam nesezralo i tu panev.
V neposledni rade je to zcela zbytecne, vemte karboflexku nebo vrtacku, s dratenym kotoucem a proste to z povchu seskrabnete.
vysledkem bude kartacovana nerez panev.

J.