[OT] Padajici Skype

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Květen 28 18:44:58 CEST 2011

Po chvíli zápolení s GTalk můžu pro zájemce sdělit:
Gúčet pro ČR před časem korektně nepodporoval ověření ve dvou krocích,
teď už je všechno v pořádku, ale zároveň to není nutné pro přístup k
účtu z aplikací třetích stran(používá se jen jméno a heslo ke Gmailu).
Tím pádem se podařilo celkem bezbolestně rozchodit na Pidginu jak Google
Talk tak i ICQ, Jabber atd.
Momentálně hledám podobného klienta pro mobilní zařízení, ale tam jsem v
podstatě našel jen Palringo, což je v základu Add aplikace.
Potřeboval bych najít nějaké chat roomy pro Gtalk, abych mohl vyzkoušet
celou komunikaci a také jak moc je Add ten Palringo. Žádný chat room s
komunikací na Gtalk jsem zatím nenašel, přitom by jich snad mělo být
více. Hmm, asi na to jdu z blbého konce. Nevíte o nějakém nejlépe
technickém?
S pozdravem,
		Miloš Dašek