2 žilová prodlužovací šňůra?

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Sobota Květen 28 17:27:55 CEST 2011

Dne 28.5.2011 17:15, Milan Mlynarčík napsal(a):
> Ak je ten drot zltozeleny, ziaden predpis to nezakazuje pouzit aj na
> nulovanie. Je to este sucast pevnej instalacie. Doteraz pouzivane
> dvojvodicove rozvody nikdo nezakazuje.
> Hoci aj vzhladom na polohu a technicke riesenie svietidiel to povazujem
> za zbytocne.
>
> S Vasou druhou pripomienkou sa neda inak ako suhlasit :-)
>
> Milan Mlynarčík

To byla jen trochu expresivněji vyjádřená zkušenost s montáží lustrů do
starých instalací :-) Asi nejčastěji jsem se setkal s černým a hnědým
drátem trčícím do prostoru z vykotlané díry do panelu. Ale popravdě
řečeno, asi ani kdyby byl jeden z nich žlutozelený, tak bych ho jako
ochranný vodič nepoužil, už jen proto, že kdyby to někdo ve vypínači
omylem přehodil, mohlo by jít o kejhák.

JF