DX - mesic od odeslani z HK

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Květen 28 17:05:44 CEST 2011

Ano.
Na obálce je od DX: Glasses 5,57 a Eyeglasses 4,20, celkem 9,77. Takže
jedny brýle jim v tom seznamu chybí.

Prošlo rentgenem 4.5.2011, na obálce je uvedený můj email, a stejně to
přišlo dopisem 27.5.2011. To jsem také nepochopil, proč mne ČP
nekontaktovala emailem. Kvůli tomu jsem si zadal email do adresy na PayPalu.

Skutečná cena, kterou jim doložím je:
5,57 + 5,50 + 4,20 + 0,1 = 15,28$

--
Ales Filip