DX - mesic od odeslani z HK

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Květen 28 13:58:44 CEST 2011

My o vlku, a balík je najednou na světě.

Včera mi přišel doporučený dopis z celnice s fotkama a dopisem, že mám
doložit cenu :-(

Co se mi ale nelíbí je, že Pošta chce podepsat Plnou moc k vyřízení
celních záležitostí. Ta plná moc je na dobu neurčitou. Takže mám strach,
aby mi potom ke všem balíkům automaticky nepřipočítávali poplatek za
vyřízení, i když jsou všechny balíky které mi chodí z číny do 22E  :-)

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info