Dell R200 - HW problem? PCIe training error: Embedded IO bridge device

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Květen 27 20:37:50 CEST 2011

U HP zase odpadávají pasivní chladiče. Už jsem to viděl na několika strojích
několika generací. Převážně se jednalo o ML370, tedy celkem vysokou řadu.
Problémy pak bývají u různých novinek, u G5 chcípaly hotswapové zdroje jako
na běžícím pásu, než to nějak vyřešili a docela sranda byla i s příchodem
2,5" SAS. Teď už zase mají celkem stabilní řady bez závažnějších nedostatků.
Ale na druhou stranu žádná z těchto vad nebyla pro servery fatální.

Po