[OT] Padajici Skype

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Květen 27 18:24:58 CEST 2011

Když už je to téma, měl bych dotaz, zkoušel jsem Gtalk napojit na
nějakou aplikaci třetí strany, konkrétně Pidgin, ale ztroskotal jsem na
nutném dvoúrovňovém ověření Gúčtu. Sice jsem zadal telefonní číslo a
přišel mi nějaký kód, který jsem potom někam do účtu zadal, nicméně když
chci generovat heslo pro aplikace třetích stran, tak mi to stále píše,
že je nutné dvoustupňové ověření účtu. Psal jsem i na helpdesk Googlu,
ale už je to asi měsíc a ani se neobtěžovali poslat aspoň robotickou
zprávu o přijetí žádosti. Má někdo s tímto zkušenosti a dokázal by poradit?
Dík
S pozdravem,
		Miloš Dašek