zahrievajuci sa transformator

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 27 14:38:11 CEST 2011

 27.5.2011, 14:33:14

Ale to trafo v puvodnim dotazu je 60VA, takze ucinost by mela byt cca
90%.
Nastesti trafo neni zalite, tak se da, jak uz tu nekdo psal, omerit
velikost plechu, tloustka vodicu na vinuti, popr. i zkontrolovat zda
je vinuti z Cu.
Pokud vse -+ odpovida, pak jde zrejmne o vyrobni vadu, a je to na
reklamaci.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz