DX - mesic od odeslani z HK

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Květen 27 10:41:37 CEST 2011

Zdravim,
22.2 mi poslali z USA balicek, po nekolika tydnech cekani se objevil 26.4
zpatky v USA - na baliku bylo napsano: "Return to sender."
Posta ma asi po zavedeni DPH dost velky problem.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <nostromo na khnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 27, 2011 10:13 AM
Subject: Re: DX - mesic od odeslani z HK

Já jsem tam objednával 28.3. Doteď to nepřišlo. Psal jsem jim minulý
týden, kde to zboží je, a betty mi odepsala:

after checking with your package.
RA09xxxxxxxCN 2011 departure from outward office of exchange CZECH REP.
2011-04-12

so please wait with patience. you will get it soon .
have a nice day!
betty

Další balík, který jsem objednával 25.4 přišel za 14 dní.

Oba jsou to malé balíčky za cca 15$

Takže to vypadá, že ten první balíček se válí kdesi na české poště
(celnici) :-(

--
Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info