Porucha LCD Sam sung

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pátek Květen 27 09:32:42 CEST 2011

Njn, to jsou ta moderní bezoplachová tavidla. Mě pořád také někdo
přesvědčuje, že desky se už nemyjí a že to ničemu nevadí, ale když se na to
někdo podívá, tak se mu to nelíbí. Stále více platí, že zákazníci dají více
na vzhled než na funkci...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
Tel: 777 232 485

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of bosorka.p na seznam.cz
Sent: Thursday, May 26, 2011 8:43 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Porucha LCD Sam sung

Tak jsem dorazil domu a LCD 40LE, nejde zapnout, samozrejme je tyden po
zaruce.
Uvnitr jsou tri desky , zdroj, ten vypada OK, respektive dava 13V tak jak
ma,
hlavni deska a T-Con.
Jelikož po zapnutí do 230V zacne TV asi bootovat , roztoci se vetrak a po
cca 30s jde dalkovym ovladanim vypnout ocekavam problem na zakladni desce.
Tam toho asi clovek moc nevypatra,ale vyndal jsem ji a musim konstatovat, ze
je vyrobce pekny dobytek za desku tak zasvinenou od fluxu bych se stydel i u
sveho bastlu, deska na prvni pohled vypadal jak po vytopeni, na druhy,
zaschle vrstvy tavidla. Hruza.

Ale co udela se tomu reklama a oni za to tech 1500$ daji.

P.B.