Re: 2 žilová prodlužovací šňůra? - dodatek

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 27 00:54:49 CEST 2011

 27.5.2011, 0:51:29

V ramci toho katovani, uz cinsti soudruzi presli od medi k pomedenemu
zelezu. Zatim jsem to videl jen u koaxu a UPT-cek, kde to za jistych
okolnosti ani nemusi vadit, ale je jen otazka casu, kdy to bude i u
tech prodluzek z Kauf*** a pod.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz