telefon siemens optipoint - napajeni po POE

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Čtvrtek Květen 26 22:25:53 CEST 2011

zdravim vsechny,

dneska jsem od zamestnavatele dostal par vyrazenych telefonu optipoint 500 a po chvilce hrani se mi podarilo prehrat firmware a rozchodit tak VOIP.

telefon nema normalni napajeci konektor a bezi jen pomoci POE.
proto jsem si koupil maly adapter s klasickym napajecim konektorem jako ma ji routery.
prodavac mi tvrdil ze poe bezi maximalne na 12V, coz samozrejme vyvratila wikipedie

kdyz jsem jako zdroj pouzil regulovatelny, tak od 30V telefon krasne funguje.

otazka tedy je, kde koupit takovy POE adapter?

druha je spise k telefonu samotnemu, firmware je jen anglicky, nevi nekdo kde sehnat cestinu, google bohuzel nic moc nenasel.

jinak telefon me celkem sokoval vybavou, ma dotykovy display, usb slave pro pripojeni k pocitaci, wap prohlizec, a i usb host pro pripojeni bezne klavesnice.

Pavel