Zajimava sluzba na vyrobu plosnych spoju

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Květen 25 07:57:34 CEST 2011

Sluzby Didaktik-u vyuzivam cca tristvrte roka, kazdy mesiac cca 1m^2
plosnych spojov a nemal som nijaky zasadny problem. Mozno sa v
ostatnej dobe zlepsili.
Ale skusim sa pozriet aj na ZVT, dik za tip.

J.S.