OBD2 kabel

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Květen 25 06:23:56 CEST 2011

taky mame doma v xantii 1999, ma ten spravnej konektor oznacenej OBDII a "nic" ... S prevodnikem ELM327 se nespoji, ale je to nejak v poradku, citroeny/benzin zacali fungovat snad od roku 2003. To jeep z 1999 funguje normalne.
Urcite to chce jit na nejake forum, nebo nechat vyhledat "typ auta + diagnostika" a pokud funguje neco jednoducheho, tak se to hned vysype ...
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Tuesday, May 24, 2011 11:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: OBD2 kabel

Ano, spravne ma byt 7 a 15, K+L. Jinak nevim, ceho se doberu, ale to Volvo ma pod popelnike plastovou krytku, na ktere je vyrazeno OBD II a pod ni je ten spravnej konektor, tak doufam, ze se podari s tim nejak komunikovat.
Jsem zvedavy, jestli vubec najdu nejaky SW, ktery bude ochotny se s tim bavit, nejake free nastroje sice jsou, ale o uspesnosti nejsem uplne presvedcen :)

Pavel Kutina