OBD2 kabel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Květen 25 00:08:02 CEST 2011

Neviem, ci je vobec zmysluplne sa zaoberat "standardami" a
"zvestovanymi" pinmi konektora. Treba sa poobzerat po forach
venovanych _danemu_modelu_auta_ a tam hladat hlavne SW, ktory s danym
modelom funguje! Ako som uz pisal, taka Astra ma jednotlive moduly
vyvedene na 3 piny konektora (myslim tym signalove vodice K-Line).
Prenosova rychlost je minimalne 2-jaka, okrem uvodu komunikacie na
5Bd.
Jedine, co je upotrebitelne vseobecne na dany typ rozhrania, je
prevodnik linky. Napr. ten K-Line nie je nic ine, iba 12V zbernica so
zemou a pull-upom. Vysielacia strana taha linku dolu. Prevodnik je
trivialny. Rychlosti a protokoly si netrufnem popisat, Astra pouziva
5, 9600, 10400Bd (co mi je zname) a protokoly nazvane KW2000, KW84.
Toto podla mna nema cenu riesit, treba si najst SW, ktory dokaze to,
co chceme :-)

miro