OT: Jiné starodávné zlepšovátko pro 2takt

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 24 20:05:04 CEST 2011

Energii to nezvedne, ale zvysi se preskokove napeti a zrejme vykon te
jiskry.

Navic to pomuze v pripade ze mate treba svicku zakarbonovanou.

Na druhou stranu to nese nebezpeci, ze se vam slehne civka a nebo neco
jineho po ceste.

Ono zapalovani byla u ceskych motorek vzdycky bolava zalezitost.
Prakticky na vsech co jsem mel jsem to musel nejak porad stelovat. A cim
mladsi rocniky tim to stalo vic za h...o.
Na Jawe 90 Roadster to byla prakticky trvala zavada - bud zoxidovane
kontakty, nebo rozhozeny predstih a odtrh. Pritom motor jako takovej byl
naslapanej modernima vecma:
- 5 rychlosti
- petilamelova ferodova spojka
- trikanalove vyplachovani valce (s prepoustecim oknem v pistu)
- i dnes malokde videne sani rizene rotacnim soupatkem

--
S pozdravem
Radek Vicek