[OT] Do patku bych zapomel...

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Úterý Květen 24 18:40:08 CEST 2011

Nejlip to ma jisteny Omega, na JS v kolone jsem se snazil zprovoznit
lednici a odpalil jsem pojistku pro zapalovac, jako vedlejsi efekt nesel
posilovac rizeni (nebo spis sel v tuhem rezimu, je mechanicky s
elektrickym prepinanim ucinku) a hlavne klimatizace (i ventilator).
Proste v lete chutovka, nez se mi podarilo u pumpy zaparkovat ;-)