OT: Jiné starodávné zlepšovátko pro 2takt

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Úterý Květen 24 18:24:19 CEST 2011

Takovéhle přídavné jiskřiště může při vhodných okolnostech vyvolat
jiskru na zanešené svíčce se svodem, kde by bez něj nenastala.
Prostě zvětší strmost vn pulsu na svíčce. Ale zároveň sežere trochu
energie té jiskry.
Lubor

Dodnes jsem nepochopil, jak toto mohlo ZESILOVAT jiskru, efekt podle mne