OBD2 kabel

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Květen 24 18:17:54 CEST 2011

aha takze 115200 /23040 dostaneme krasnych 5 baudov.
to fakt stoji za vyskusanie

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Tuesday, May 24, 2011 6:11 PM
To: HW-news
Subject: RE: OBD2 kabel

V standardnom PC je UART typu 16x50 (s preddelickou 16 a potom 16-bitovou baudrate delickou) s hodinami 1.8432MHz. To znamena, ze sa na nom daju generovat baudraty od cca 1.76 Baud po 115200 Baud.

To, ako to je v dnesnej imitacii UARTov a ako sa s tym vysporaduvaju rozne pochybne ovladace v roznych pochybnych operacnych systemoch, je uplne ina vec.

wek