Zajimava sluzba na vyrobu plosnych spoju

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Úterý Květen 24 16:33:21 CEST 2011

Vsak finta  je v tom, ze tam levne vyjsou jen 3ks a jen desek mensich nez 100x100mm.
V neposledni rade to neni cinan, ale american.
Pokud budu chtít desku vasich rozmeru, vyuziji treba tohoto cinana, ten povetsinou porazi vsechny.
I kdyz u 3ks 30x30x bude lesi american a u 2ks vasich rozmeru to +- asi vyjde na stejne, ale jiz pri tretim ks zacne cinav vest.
http://www.makepcb.com/

J.