Zajimava sluzba na vyrobu plosnych spoju

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Květen 24 16:13:21 CEST 2011

5USD za palec stvorcovy a tri kusy - to znamena, ze za tych 5USD
dostanem tri stvorcove palce plosneho spoja?

Pripojim sa so svojou skusenostou od ineho vyrobcu. Je to firma
Didaktik Skalica, davam si tam robit prototypy do prace. Nazbieram si
viacej veci, poslem im .brd z Eaglu ako jeden kus, jednotlive plosne
spoje su neuplne separovane rozfrezovanim, takze mi pride prirez v
jednom kuse a len si to nalamem. Ale aby som presiel k cislam - plosny
spoj s rozmerom 277x151mm stal 25,25EUR a priprava vyroby 29,40EUR.
Daval som si ten plosak robit dvakrat, teda celkovo je to 80EUR za
8,36dm^2 obojstranneho plosneho spoja s nepajivou maskou a prekovmi,
teda 1dm^2 stal cca 9,6EUR. Kedze v jednom dm^2 je asi 16 palcov^2,
nemozem sa zbavit dojmu, ze "doma" je to vyhodnejsie. Dodacia doba ~ 2
tyzdne.
Samozrejme, ak by som potreboval jeden plosak 3x3cm, asi by to uz
nebolo take vyhodne, tam by bol lepsi cinan. Takze ked sa nazbiera
viac konstrukcii na plochu aspon 15x15cm, tak vyroba v Didaktiku vyjde
lacnejsie.

J.S.