Zajimava sluzba na vyrobu plosnych spoju

Ondrej Kolonicny ondrak na medoro.org
Úterý Květen 24 15:52:20 CEST 2011

Ma tam na strankach nejaky navod jak poslat gerber. Ja to nepouzil,
posilal jsem rovnou eagle.Pro me je to pohodlnejsi.. Delaji panel cca 1x
tydne. Na strance je status jak hodne je plno. Dokonce maji aplikaci do
mobilu ale tu se mi nepovedlo stahnout. Ja to objednaval 22.4.2011.
Panel sel tusim do vyroby 25.4. a postak mi donesl obalku 9.5. Takze cca
3 tydny  az do domu...

Ondra