Jaký 10MHz přesný oscilátor?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Květen 24 12:06:17 CEST 2011

dovolim si tvrdit ze sucet nestaci. Linearny sucet vytvori signal ktory
bude mat dva frekvencne komponenty velmi blizko seba. Ak by sa pouzil
amplitudovy spiskovy detektor tak by sa dal merat zaznej.
Ak ale pouzijeme dolnopriepustny filter a meranie jednosmernej zlozky
tak musime pouzit nelinearny prvok (zmiesavac), ktory konvertuje
frekvencie minimalne na f1+f2 a f1-f2. Ten druhy signal potom priamo
zaznamenava zapisovac.
b.