ITC117P v kusovce

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Květen 24 11:00:47 CEST 2011

Zdravím,
  při poslední bouřce mi odešla karta VIC 2FXO-EU do routeru Cisco. Bližším
ohledáním se zjistilo, že to odnesl obbod ITC117P firmy CPClare. Je tedy
třeba jej vyměnit.
  Chtěl jsem se zeptat místních konstruktérů či odborníků, zda by náhodou
neměli tento obvod k dispozici. Bývá v různych zařízeních, ve kterých se
terminuje analogová telefonní linka - modemy, faxy, telefony, VoIP brány
apod. Dotyčná věc by mohla být poškozena, ale ten obvod musí být OK.
Samozřejmě pokud někdo daný obvod používá a měl by k dispozici nový kus,
rád odkoupím (tak do množství 5 ks do zálohy).
  Našel jsem možnost dovozu přes Future Electronics, mluvil jsem s nimi,
kusovku umí, ale až z Ameriky (pro množství nad 50ks mají sklad v Evropě,
jak paradoxní) a jako poslední možnost to je dobré, ale přeci jen, kdyby
se to náhodou někomu válelo v šuplíku...
  Zdraví Pavel.