RE: Jaký 10MHz přesný oscilátor?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Květen 23 23:54:23 CEST 2011

OK ideologicky jasne, ted pro nas tupouny, jak je to technicky
Mame dvoje hodiny, ktere tikaji na  frekvenci 10E6 MHz +- autobus + proti sobe naji nejaky poosun
a co je dal mezi temito hodinami a sinusovkou na tom papire?

Jirka

>ano, je to zaznameny signal, ktory zodpoveda rozdielu frekvencii dvoch
oscilatorov. Vzhladom na to, ze perioda je nejakych 70 minut, pri
zakladnej frekvencii 10MHz by som povedal ze normal je tak normalne
normalny :-) Predsa len stabilita v rade 200uHz vo vreckovom baleni nie
je az take zle. Ked to porovname s krystalom v termostate sme o 4-5
radov nizsie.
b.