Jaký 10MHz přesný oscilátor?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 23 23:24:47 CEST 2011

ano, je to zaznameny signal, ktory zodpoveda rozdielu frekvencii dvoch
oscilatorov. Vzhladom na to, ze perioda je nejakych 70 minut, pri
zakladnej frekvencii 10MHz by som povedal ze normal je tak normalne
normalny :-) Predsa len stabilita v rade 200uHz vo vreckovom baleni nie
je az take zle. Ked to porovname s krystalom v termostate sme o 4-5
radov nizsie.
b.