Re: Jaký 10MHz přesný oscilátor?

azehw azehw na volny.cz
Pondělí Květen 23 23:00:01 CEST 2011

http://cgi.ebay.com/1-Hz-20-MHz-Programable-Rubidium-Frequency-standard-/290301888238?_trksid=p4340.m263&_trkparms=algo%3DSIC%26its%3DI%252BC%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BFICS%252BUFI%26otn%3D15%26pmod%3D190426043377%26ps%3D63%26clkid%3D138035387940048903
AZE

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 23, 2011 10:26 PM
Subject: Re: Jaký 10MHz přesný oscilátor?

Ja vim, ja jen reagoval na ty 12,8MHz oscilatory z radiovych casti
telefonu- viz nize.
Ne vsade je treba 0,001ppm pri spotrebe jako ma onen rubidiovy normal.
Na druhe strane nejaky kvalitni normal mit doma neni k zahozeni... tez
cekam na FE5680A z e-bay.
Pry ma jit dokonce nejak programovat vystupni kmitocet...
JaKub