Problem s LCD u termohlavice Rondostat HR20

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Květen 23 19:47:40 CEST 2011

tim stouranim jsem nemyslel tebe:) Ale to co jsem psal bylo trosku
hmmm, rekneme kontroverzni:)
Kazdopadne tobe posilam soukrome PDF s nejakym povidanim k buzeni LCD
(je toho asi 300K, klidne preposlu komukoliv dalsimu)
Marek