Problem s LCD u termohlavice Rondostat HR20

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Květen 23 19:37:19 CEST 2011

Ale ved ja nesturam, ja som uprimne zvedavy, nikdy som sa osciloskopom nevrtal v poskodenom LCDcku... ;-)

Dakujem za vysvetlenie.

wek

PS. Takze teoreticky by islo to LCD "vyskusat" aj "nasucho", po vybrati zo zariadenia, nejakym vhodnym "dobrym" vonkajsim budiacim zdrojom, ze?