Problem s LCD u termohlavice Rondostat HR20

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 23 18:12:54 CEST 2011

Na pritlak to nereaguje - to bylo prvni co jsem zkusil.
Dival jsem se na fakturu a samozrejme zaruka skoncila v breznu tohoto
roku. :-( Nicmene ty ostatni dve ukazuji zatim bez zavahani a i u rodicu
je jedna a ta take ok.

Nedavno mi nekdo dal jako neopravitelnej stitkovac tusim zn. Tymo, ktery
se choval naprosto stejne - bohuzel jsem neuspel. Tak by me fakt
zajimalo v cem je problem.

--
S pozdravem
Radek Vicek