Problem s LCD u termohlavice Rondostat HR20

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pondělí Květen 23 17:52:39 CEST 2011

Zdravim,

mam doma tri kusy teto termoihlavice:
http://www.soselectronic.cz/?str=371&artnum=71881

dva kusy pracuji bez problemu az na jednu, kde se mi zacina ztracet
kontrast na LCD displeji. Ted uz to doslo tak daleko, ze tam neni videt
skoro nic. Jinak ta hlavice sama o sobe pracuje.

Mel jsem odklopeny ten horni displej - v te plastove desticce je
klasicky LCD bez radice spojeny s deskou dole vodivou gumou. Vycistil
jsem plosky na DPS, ale nevedlo to ke zlepseni. Druhy konec s LCD je
zalepen v tom plastu a neda se ta guma vyndat.

Nemate nekdo napad co s tim? Uz se mi dostalo do ruky par pristroju
(jinych) kde byl podobny problem a nepamatuji si, ze by se to dalo nejak
rozumne opravit.

--
S pozdravem
Radek Vicek