GSM modemy, zacatecnicky dotaz?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Květen 23 15:57:06 CEST 2011

Potrebuji na omezenou dobu , jednoduse a levne ohlidat jedno odloucene zarizeni, tedy mit moznost se dotazat na jeho stav a naopak byt informovan pokud nastane nejaka udalost. V zarizeni je  jednodeskovy pocitac s linuxem a RS232 portem.
Ma myslenka je koupit vyrazeny GSM modem, neco jako Siemens MC39i, vrazit do nej nejlevnejsi predplacenou kartu  s tim, ze zarizeni posle SMS nebo email pokud nastane dana udalost a naopak kdyz budu chctit znat stav, poslu ja SMS do zarizeni a ono odpovi.

1. Podporji tyto modemy SMS sluzby?
2. Je velky porod takovy modem zprovoznit pod linuxem?
3. Kde se o tom neco doctu?

Dekuji

Jirka