Jaký 10MHz přesný oscilátor?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Květen 23 13:37:43 CEST 2011

vyzera ze dlhodobo to moc presnejsie ako ~200uHz nebude. Vcera som
nastavil druhy oscilator tak aby bola vzajomna frekvencia minimalna (to
je ta machula okolo cerveneho napisu s mierkou), niekolko hodin to
celkom drzalo ale nakoniec sa to vratilo naspat na 1 periodu za ca. 70
minut .
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/rubidiumclock/drift1.jpg
teraz mam trochu starosti s inymi vecami, ale tak o 2 tyzdne skusim cely
geret odviezt do LHC a porovnat s presnejsim normalom. Som zvedavy :-)
b.