OBD2 kabel

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Květen 23 12:38:56 CEST 2011

Este som chcel.. konektor fakt netreba riesit. Na drotiky som si
napajkoval piny. Aj tak rozne moduly v aute maju vyvedenu diagnostiku
na rozne piny konektora. GND je 4, Vcc je 16 a signaly su na 3, 7, 12.
Obsluzny SW si vzdy povie, na ktory pin treba pripojit signalovy
vodic. Riesit nejake automaticke prepinanie nema podla mna zmysel..

miro