Re: dimenzování vodičů

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Květen 22 17:48:57 CEST 2011

Na to je treba mit program??? Teda ja jsem blbej nastrojar, ale tohle si
spocitam za par vterin...
Vladimir
********************************
-----Původní zpráva-----
From: APA
Sent: Sunday, May 22, 2011 5:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: dimenzování vodičů

Jestli budu mit kabel dlouhy 2m nebo 20m je jedno? Chi si udelat
prodluzovacku z auta a zajimalo me, jaky musi byt "dle normy" prurez
pro 12V/10A resp. 20A, 5V/5A apod ...

A take, kolik musi mit prurez startovaci kabely, pokud maji
nastavrtovat, zapojuji 2 pary a to jeste nekdy musim chvili poskat,
pri startovani tam tece snad 900A (jasne, ze nejhorsi je to na
kontaktech)....