Jaký 10MHz přesný oscilátor?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Květen 22 09:37:37 CEST 2011

zapisovac sa zasekol, takze mam 10cm krivky (relativne stabilne pocas 5
hodin, nepreslo to ani pol periody) a potom jednu velku machulu :-))))
Trochu som poohybal kryt aby neblokoval posunu papiera, tak uvidime
neskor :-)
b.