DC DC step-down za rozumne penize?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Sobota Květen 21 20:49:50 CEST 2011

Tantalu i keramik mam cele kotouce v tom problem nebude, v neposledni rade , tyto menice nemaji nutne predepsane tantaly, lze pouzit klasicky low esr C, na vstup dokonce tantal spise nejde pouzit, kvuli napeti.
V realu bude vstupni napeti 24V +- 20%, jako C bude LXZ 35V, na vystup pak prijde kombinace 10uF keramika + tantal.
Nejde az tak o kusovku, spise o desitky ks.

Jinak mate bohuzel pravdu, za to za co postavim zdroj uplaca cinan cele zarizeni. :-(.

J.