Re: Re: Re: OT ...a zase len hodiny... ; -) Was: OT nabídka - znakový ( maticový ) LED display

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Květen 21 19:29:55 CEST 2011

Hmm, to znie celkom brutalne. Pravdupovediac nikdy som sa s
kalibraciou oscilatora nehral a ani v datasheete nepatral po medziach.
Ked som potreboval stabilnu a definovanu frekvenciu, pouzil som
krystal. Kde stacilo, aby MCU bezal bez narokov na presnost hodin,
nechal som oscilator tak, ako je.
Akoze momentalne v teme o nic nejde, len som vyjadril predpoklad, ze
display z DX asi nebude mat implementovane SW USB rozhranie :-)

miro