Re: Korekce frekvence krystalu v hodnikach

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Květen 21 18:28:56 CEST 2011

Jen jsem konstatoval, že by se mi takové líbily (v porovnání s těmi "filmovými", co se mi nelíbily), což rozhodně neznamená, že bych si je koupil:-) Obzvláště, když zrovna mám nové hodinky, se kterými jsem překvapivě spokojen a poskytují prakticky stejný užitek za zlomek ceny těch drahých.

Mimochodem, ještě cestou z pošty jsem si říkal něco ve smyslu "že já [censored] si kupuju takhle zbytečně drahý hodinky" :-)

PH