Jaký 10MHz přesný oscilátor?

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Sobota Květen 21 17:59:50 CEST 2011

Pocas noci sa oscilatory ustalili na odchylke ca. 1/150Hz.
Pripojil som este trimer na jemne dostavenie frekvencie
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/rubidiumclock/clock4.png
a podarilo sa mi dotiahnut rozdiel frekvencii na ~230 mikroHz. Jedna
perioda trva zhruba 70 minut :-)
Osciloskop som prepol na 1000s/dielik (pomalsie uz nejde) tak uvidim
zajtra ci sa nejak vyrazne rozlezu.
b.